Hrvatski planinarski savez

Podaci o planinarskom putu

NazivOTOČAC - MEĐEĐAK - OSTROVICA
PodručjeLIKA
PočetakOtočac, most na sj. kraku Gacke
KrajOstrovica, vrh
Vrijeme hoda (h:min)3:45
Duljina (km)8.7
Visinska razlika (m)294
OpisPolazna točka je u gradu Otočcu, Zagrebačka ulica kod mosta preko sjevernog kraka rijeke Gacke (Most 455 m) i prolazi uz obalu rijeke Gacke do drugog mosta te skreće lijevo na cestu Otočac – Staro Selo pa tom cestom do smjerokaza i nastavlja lijevo jugoistočnom stranom na Inin Vrh (632 m). S Ininog Vrha pruža se pogled na grad Otočac i dio Gacke doline. Staza se potom spušta do Zelenike (490 m) i prolazi šumovitim dijelom (malih visinskih razlika s 490 do 520 m) do Previje 1 i odatle šumovitim predjelima (visinska razlika 520 do 600 m) pored proplanka Kućišta i dalje relativno blagim usponom (visinske razlike 600 do 730 m) na plato neposredno ispod vrha Međeđak (730 m). Uspon na sam vrh (739 m) je po kamenitim gromadama. S vrha se pruža prekrasni pogled na Malu Kapelu, sjeverni dio Gacke doline, Godaču i Velebit). Od platoa put se spušta iznad proplanka Livadice do šumske ceste i potom lijevo gornjim cestovnim pravcem do (x) s 1602 Metla – Ostrovica (620 m). Uspon na Ostrovicu (749 m) nije osobito zahtjevan. Žig se nalazi na vrhu pored geodetske oznake. S vrha se pruža ponovno prekrasni pogled na cjelokupnu Gacku dolinu, Velebit, Senjsko Bilo, Godaču i dio Male Kapele.Vrh može istovremeno prihvatiti dvadesetak planinara.
Oznaka1601
DruštvoPD Gromovača, Otočac (http://www.gromovaca.hr)
Godina otvorenja2022
Godina obnove2023
NapomenaPut je dio obilaznice Gromkova staza.
GPX14_16_01.gpx

• pl.k. - planinarska kuća
  • pl.d. - planinarski dom
  • skl. - planinarsko sklonište
Na korištenje podataka iz Registra primjenjuju se Opći uvjeti korištenja digitalne imovine HPS-a https://www.hps.hr/hps/opci-uvjeti/.
Copyright 2021 © Hrvatski planinarski save   |   Hosting i održavanje: Auris d.o.o.