Hrvatski planinarski savez

Vrijeme hoda (h:min)3:30
Duljina (km)14
Visinska razlika (m)110
OpisŽeljeznička stanica Konjščina – a.c. do raskršća s cestom Zabok - Varaždin – lijevo a.c. u smjeru Zlatar Bistrica – Zabok - Zagreb – desno m.c. do Starog grada - preko mostića pa poljskim putem do Hrvatskog vatrogasnog doma – a.c. do župne crkve sv. Dominika – lijevo a.c. kroz s. Donja Konjščina – poljskim i šumskim putem do s. Kosovečko – lijevo a.c. do društvenog doma – lijevo m.c. do l.k. Kosovečko – šumskim putem do m.c. u s. Gornji Kereši – m.c. u zas. Lugari – šumskim i poljskim putem kroz zas. Havoići do izlaska na a.c. Gornja Konjščina - Belećko Završje – lijevo a.c do križanja s a.c. za zas. Čepeki – m.c.do zas. Vitkovići – pored stare vodenice – preko potoka Selnica – lijevo a.c. u s. Donja Selnica – na raskršu desno gdje a.c. nakon 50 m prelazi u m.c. – m.c. do Dvorca Selnica – m.c. pored dvorca do izlaska na a.c. Zlatar – Budinščina – lijevo a.c. 300 m do (x) s 229 za Prekrižje.
Oznaka230
DruštvoHPD Gradina, Konjščina (https://hpdgradina.com/)
Kontakt osobaŽeljko Žugec
Godina otvorenja1984
Godina obnove2015
Napomena1. dio obilaznice "Planinarski put "Konjščina - Ivanščica" (PPKI)
GPX03_02_30.gpx

• pl.k. - planinarska kuća
  • pl.d. - planinarski dom
  • skl. - planinarsko sklonište
Copyright 2021 © Hrvatski planinarski savez   |   Hosting i održavanje: Auris d.o.o.