Hrvatski planinarski savez

Vrijeme hoda (h:min)1:45
Duljina (km)6.2
Visinska razlika (m)160
OpisPut polazi od spoja sa pl.putom 336 kod Jelkinog brijega (155 m) i prolazi kroz lipički park - ide pokraj Bolnice za spec.medicinsku rehabilitaciju-prelazi ulicu Marije Terezije - zadržava pravac idući po nogostupu uz Udinsku ulicu - prelazi Slavonsku ulicu - prelazi željezničku prugu (OPREZ!) - udesno ide kratko Baranjskom ulicom - prelazi preko željeznog mosta nad rijekom Pakrom - skreće odmah ulijevo i ide po nasipu uz lijevu obalu Pakre - zatim oštro desno na m.c. iza okućnica ulice Ivana Mažuranića - nastavlja poljskim putićem uz odvodni kanal između njiva Popovog salaša - prolazi kroz šumarak i preko livade izlazi na a.c. kod ergele Bašnec u Šeovici - padom terena po a.c. ulazi u Skenderovce - iza spomenika prelazi na m.c. za zaselak Gagići - prolazi kroz šumarak tzv. Mladenovim sokakom - prolazi odvojak za tzv. Stazu srdaca - tzv. Vinjinom stazom ide uz dalekovod i kroz niži šumarak - izlazi kod seoskog groblja - nastavlja lijevim cestovnim odvojkom m.c. - prolazi odvojak za Stazu srdaca - na (x) sa 311 kod pl. skl. Točkica odlazi desno pokraj izvora Točak i penje se kroz šumarak do livade košenice i vidikovca Brdo (321 m) gdje završava
Oznaka330
DruštvoHPD Lipa, Lipik (https://pdlipalipik.wixsite.com/pdlipalipik)
Kontakt osobaŽeljko Tomašević
AutorŽarko Roček
Godina otvorenja2016
Godina obnove2020
NapomenaPut je sastavni dio Lipičke pl.obilaznice, poučne planinarske staze Tajne Psunja, turističke staze Tragovima lipicanaca i kune i pl. obilaznice Planinarski put Psunjem. Ovaj planinarski put od „svoga nastanka“ negdje krajem 90ih godina prošlog stoljeća slijedom niza okolnosti doživljavao je preinake i pomicao je svoju trasu. Sadašnja trasa ovog planinarskog puta u konačnici uređena je 2016.godine. Dionica pl.puta od grada Lipika do sela Skenderovci(Brod) trenutno je slabije markirana, ali orijentacija je relativno laka.
GPX01_03_30.gpx

• pl.k. - planinarska kuća
  • pl.d. - planinarski dom
  • skl. - planinarsko sklonište
Copyright 2021 © Hrvatski planinarski savez   |   Hosting i održavanje: Auris d.o.o.