Kozarčeva 22, 10000 Zagreb, Hrvatska/Croatia   |   e-mail: hps@hps.hr   |   tel: 01/4823-624, tel/fax: 01/4824-142
Povratak na popis puteva

Podaci o planinarskom putu

NazivBREZOVO POLJE PREKO ŠIBNJAKA
PlaninaPSUNJ
PočetakČistina pored m.c. Strmac-Brezovo polje Asf.c. na skretanju za pl.k. Strmac Strmac, bolnički stanovi
KrajKrižanje na Kelovoj ravni
Vrijeme hoda (h:min)2:00
Duljina (km)4.7
Visinska razlika (m)650
OpisPut kreće iznad nove bolnice na Strmcu, odvaja se od m.c. za Brezovo polje, (x) s 325 (za Veljinu glavu i Strmac) – kratko nizbrdo do čistine s betonskim ostacima nekadašnje konjušnice-oprezno prijeći preko korita potoka Javorovice – kratko putom, pa desno kroz šumu do hrpta Šibnjaka – uspon po hrptu Šibnjaka do m.c. – prijeći m.c. i nastaviti šumskom prosjekom po hrptu – rubom šume pored kote 805 – nastaviti pl.putom djelomično obraslim planinskim travnjakom – lošijim kolnim putom do m.c. i predjela Kelova ravan, kota 950, (x) s 301 za Brezovo polje, Veliku poljanu i pl.k.Strmac
Oznaka318
DruštvoHPD Strmac, Nova Gradiška
Kontakt osobaTihomir Slišurić
NapomenaOvo je vjerojatno jedan od najstarijih psunjskih pl.putova koji datiraju u 30te godine prošlog stoljeća. Put je postojao 1957.godine, što dokazuje karta unutar prvog izdanja dnevnika SPPa. Planin. put prebačen na greben 2017. god. Trasu pl.puta po hrptu Šibnjaka proglasilo je HPD Strmac Nova Gradiška Stazom psunjske samostalne satnije iz Domovinskog rata
GPX01_03_18.gpx

• pl.k. - planinarska kuća
  • pl.d. - planinarski dom
  • skl. - planinarsko sklonište
Objava podataka iz registra dozvoljena je uz uvjet da je naveden izvor podataka i datum preuzimanja.
Copyright 2011 © Hrvatski planinarski savez   |   Web: Sportnet Media d.o.o.