Kozarčeva 22, 10000 Zagreb, Hrvatska/Croatia   |   e-mail: hps@hps.hr   |   tel: 01/4823-624, tel/fax: 01/4824-142
Povratak na popis puteva

Vrijeme hoda (h:min)8:00
Duljina (km)23.5
Visinska razlika (m)265
OpisNakon ulaska u Brodski Drenovac iz smjera mosta preko Orljave kod Thenovog mlina ići po a.c. kratko l. pa d. van sela - dolinom preko livada, pa kroz šumu izaći na m.c. Bučje-Lovčić-B.Stupnik - po cesti desno kroz s. Lovčić - s m.c. uspon do srkve Sv. Martina (vidikovac) (2 sata iod B.Drenovca) - nastaviti do kraja sela i dalje do groblja s crkvom Sv. Martina (30 min) - markacija dalje vodi obronkom vrha Vidulj (253 m) i preko vrha Galare (268 m) izlazi na prijevoj iznad sela Grižići s crkvom Sv.Mihovila (uz a.c. Slav. Brod-Požega) (oko 1:15 sat ) - od crkve ići poljskim putom preko v. Zavinje (235 m) (vidikovac) - proći kroz sela Vinčezovići, Grgurevići i Čelikovići - prijeći vrh Jagodnjače (377 m) i obronkom vrha Grbavku (392 m) doći na (x) s 5 (za Papa hrast) - zatim izaći na cestu pod vrhom Vidulj (380 m) (vodi iz Sibinja u Brdske Zdence, a prolazi pokraj groblja i crkve Sv. Petke) - ići ravno preko ceste i preko Vidovog brda di spustiti se do skl. Pljuskara.
Oznaka401
DruštvoPD Dilj gora, Slavonski Brod (http://www.pd-dilj-gora.net)
Kontakt osobaAdam Đaković
NapomenaDionica SPP Dionica Kružnog puta po Dilju .od pl.skl. do v. Čardaka Do obnove mosta na Orljavi kod Thenovog mlina, za prijelaz Orljave iz Rakovice (SPP tu dolazi s Požeške gore) koristiti most kod Ganocinog mlina na Orljavi prema s. Bučje. Za taj prijelaz treba nastaviti nasipom.
GPX01_04_01Edio1.gpx

• pl.k. - planinarska kuća
  • pl.d. - planinarski dom
  • skl. - planinarsko sklonište
Objava podataka iz registra dozvoljena je uz uvjet da je naveden izvor podataka i datum preuzimanja.
Copyright 2011 © Hrvatski planinarski savez   |   Web: Sportnet Media d.o.o.