Kozarčeva 22, 10000 Zagreb, Hrvatska/Croatia   |   e-mail: hps@hps.hr   |   tel: 01/4823-624, tel/fax: 01/4824-142
Povratak na popis puteva

Vrijeme hoda (h:min)2:45
Duljina (km)10
Visinska razlika (m)93
Opis1.virovitički ribnjak (150 m) – vidikovci u naselju Sveti Đurađ – crkvica Sveti Đurađ – vidikovci u naselju Podgorje – 1. virovitički ribnjak (Put je kružni. Od 1. virovitičkog ribnjaka vodi prema istoku asfaltiranom cestom 600 m (10 min) do šumarske kuće „Šareni mostovi“ te nastavlja u pravcu istoka zemljanim putem uz rub šume i nakon 1 km (15 min) skreće lijevo u šumu, gdje počinje uspon. Šumskim putem staza vodi 1 km (20 min) , zatim kroz vinograde iznad naselja Sveti Đurađ, gdje se većim dijelom staze protežu vidici sa pogledom na Viroviticu, Bilogoru i susjednu Republiku Mađarsku. Nakon 1,3 km (20 min) hoda makadamskim putem kroz vinograde, vikendice i kuće, dolazi se do crkvice Sveti Đurađ, odakle se isto tako pruža prekrasan vidik sve do Republike Mađarske. Dalje put nastavlja u pravcu zapada, kroz vinograde, vikendice, a može se vidjeti i nekoliko starih kuća omazanih blatom, prelazi na područje naselja Podgorje, gdje se isto tako izmjenjuju vinogradi, vikendice, livade, šumarci, kao i vidici prema Virovitici i Republici Mađarskoj. Staza nakon 2,5 km (40 min) ulazi u šumu i spušta se u pravcu jugozapada do potoka Duga rijeka, prelazi preko potoka, gdje počinje uspon na Dugoračku kosu te nakon 0,5 km (15 min) uspona šumskim putem staza naglo skreće lijevo, u pravcu istoka, nastavlja šumskim putem uspon do najviše točke na stazi (224 m), nakon koje točke počinje se spuštati prema 1. virovitičkom ribnjaku, na kojem ribnjaku staza i završava.)
Oznaka220
DruštvoHPD Papuk, Virovitica (http://www.hpd-papuk.hr)
Kontakt osobaMirjana Jelavić

• pl.k. - planinarska kuća
  • pl.d. - planinarski dom
  • skl. - planinarsko sklonište
Objava podataka iz registra dozvoljena je uz uvjet da je naveden izvor podataka i datum preuzimanja.
Copyright 2011 © Hrvatski planinarski savez   |   Web: Sportnet Media d.o.o.